Про неповторність хрещення - Мої статті - Каталог статей - Церква "Різдва Богородиці"

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Про неповторність хрещення

Дуже часто, в сучасному світі, трапляються природні катаклізми, епідемії, які, забирають життя, величезної кількості людей. Ми бачимо навіть таке протиприродне явище, як ворожнечу між християнами (адже нас, повинна, об`єднувати любов). Всі ми знаємо, що без волі Божої, нічого не відбувається. Якщо простежити історію ізраїльського народу згідно з Біблією, то побачимо: за умови, коли приходив до   влади правдивий, побожний цар і керував країною згідно з Божим законом – викорінював чарівників, ідолів, запобігаючи іншим гріхам, що допускав народ - тоді і країна процвітала і люди .

А коли за безбожних царів, серед людей поширювались ідолопоклонство, чародійство, блуд, тоді  народ, наче виходив з - під Божої опіки. І ставав, легко доступним для ворогів, що завойовували їхні землі. А самих ізраїльтян, брали в полон. У них були посухи ( згадаймо історію св. пророка Іллі). А відповідно - неврожай, голод, хвороби, та інші нещастя. Які, Господь, раніше відводив.

Так продовжується і досі. Гріхів в нашому і не тільки в нашому суспільстві,   вдосталь. Народ забув про Бога  і став легкодоступним дияволу. Який, насолоджується волею, яку люб’язно надали йому самі ж люди. Ось і маємо те, що маємо. Не стану перераховувати гріхи нашого суспільства, вони і так відомі всім. Але, хочу звернути увагу, на страшенний гріх. Який, масово розповсюдився у світі  не людьми, а… духовенством. Це гріх, повторного хрещення. Причому, цей гріх творять люди віруючі, не підозрюючи, на що спонукають їх проповідники, деяких конфесій. Наводимо  для прикладу витяги зі Святого Письма, з творів святих отців, з літератури Російської Православної Церкви:

   Мы исповедуем едино крещение в оставление грехов (Рим. 6.4),  и в жизнь вечную. Ибо крещение знаменует смерть Господа. Через крещение мы спогребаемся Господу. ( Кол. 2. 12), как говорит божественный апостол. Следовательно, подобно тому, как однажды совершилась смерть Господа, так и кресьтится должно однажды.… Поэтому те,  «которые, будучи крещены во имя Отца, и Сына, и Святого Духа и научены исповедовать одно Божие естество в трех ипостасях, потом перекрещиваются, снова распинают Христа как говорит Божественный апостол. (Евреям 6.4.6.). Невозможно бо просвещенных …   паки обновлять в покаяние, второе распинающих в себе Христа…» ( Святой Иоанн Дамаскин. Точное изложение православной веры. – Москва, 1992. – Гл. 9. – С. 127. О вере и крещении).

 «Павел говорит: невозможно однажды просвещенных … опять обновлять покаянием, когда они снова распинают в себе Христа и презирают. (Евр. 6. 4-6.). И так скажу тебе смысл того учения. Павел сказал не о покаянии но о втором крещении. Потому что крестившемуся во Христа невозможно быть крещенным снова… падшим невозможно снова распинать Христа, то есть снова креститься». (Преподобный Ефрем Сирин. О покаянии. –Москва, 2002. -Гл. 45. Стр. 234.).

«Символ Никео – Константинопольский, полное и совершенное исповедание Церкви, из которого она ничего исключить и к которому ничего прибавить не позволяет, есть следующий:   … верую во едину Святую Соборную и Апостольскую церковь… Исповедуя едино крещение…»   і далі з книги Хомякова:  « По тому гордость разума и незаконной власти, присвоившие себе в противность приговору всей Церкви  (высказанному в соборе Ефеском) право прибавить свои частные объяснения и человеческую догадку к символу никео – константинопольскому, уже есть само по себе нарушение святости и неприкосновенности  Церкви. Так, как самая гордость отдельных церквей, осмелившихся изменить символ всей Церкви без согласия братий своих, была внушена не духом любви и была преступлением перед Богом и св. Церковью:  точно также и их слепая мудрость, не постигшая тайны Божьей, была искажением веры; ибо не сохранится вера там, где оскудеет любовь».

Не виправдання при перехрещенні  що священик без благодатний. Далі читаємо: «О таинстве рукоположения учит святая Церковь,… не так, как будто никакое таинство не могло совершаться иначе как рукоположением ( ибо всякий христианин может через крещение отворить младенцу, или еврею, или язычнику дверь Церкви). Если бы прекратилось рукоположение, прекратились бы все таинства кроме крещения…»  (А. Хомяков. Церковь одна. Полное собрание сочинений  Сочинения  богословские. Издание  5-е  -Москва 1907 г)

У святому письмі написано: « Коли хочеш довести свою правоту, візьми трьох свідків». Ось ми і взяли три книги видані Московським Патріархатом, а найголовніше - Святе Письмо.

       Це ж до чого ми дійшли? Заради своїх амбіцій, заради своєї гордині, заради «тридцяти срібняків» розпинати Христа! Не повинно такого бути, якщо ми бажаємо жити під Божою опікою, якщо ми хочемо Божого благословення. Кожному, хто допустив повторне хрещення, потрібно щиро каятись, і просити прощення  за те, що зневажили Господа. Не будьте байдужими до своєї віри, повірте: від нашого ставлення до Бога дуже багато залежить в нашому житті. Читайте, вивчайте Святе Письмо, моліться, хай Господь дасть нам мудрості і охоронить нас від усякого гріха. Амінь.   

 

Читаючи Біблію

Второзаконня 11 26 – 29. « ось я пропоную вам сьогодні благословення і прокляття: благословення якщо послухаєте заповідей Господа, Бога вашого які я заповідаю вам сьогодні, а прокляття якщо не послухаєте заповідей Господа Бога вашого і ухилитесь від путі, яку заповідаю вам сьогодні».

о. Леонід Лотоцький з книги Життєва стежина

 

 
 
Категорія: Мої статті | Додав: otec (22.09.2013)
Переглядів: 223 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: